Vragen & Tips

Ik heb nog een vraag. Wat nu?
Heb je een vraag over een product, over je bestelling of over KokenTafelen? En heb je het antwoord hierop niet kunnen vinden op de betreffende artikelpagina of op een van de Klantenservice pagina's met veel gestelde vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.


Ik heb een klacht. Wat nu ?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over een product of over de service zoals je die ervaren hebt.  Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. We doen onze uiterste best je klacht naar tevredenheid op te lossen.

Wat als ik een tip of suggestie heb?
Wanneer je een specifiek product zoekt, en je hebt het niet kunnen vinden, laat het ons dan alsjeblieft weten.
Als je suggesties of tips hebt om ons assortiment verder uit te breiden of onze service verder te verbeteren, dan stellen we dat zeer op prijs !