Koken & Tafelen

Ruilen & Retourneren


Kan ik een artikel ook retourneren of omruilen?
Wanneer je toch niet tevreden bent over het bestelde product, kan je het product binnen 14 dagen retourneren. Het product dient in de originele verpakking, ongebruikt en zonder beschadigingen opgestuurd te worden.

Kosten voor het retour sturen van het product of de bestelling komt op rekening van de consument. Wanneer we je product in goede staat retour ontvangen hebben, betalen we het bedrag terug op het rekeningnummer waarmee je je oorspronkelijke bestelling hebt betaald.

Ook omruilen kan binnen 14 dagen: stuur dan het artikel dat u om wenst te ruilen binnen 14 dagen retour, voorzien van het Retourformulier, zoals hieronder beschreven. Vervolgens bestel je via de webshop het nieuwe artikel van je keuze. Wanneer we het geretourneerde product goed ontvangen hebben, dan wordt dat bedrag uiterlijk binnen 7 werkdagen teruggestort.

Hoe werkt het retourneren?
  1. Vul het retourformulier in:  Download hier het Retourformulier

  1. Stuur het ingevulde retourformulier per email toe of voeg deze bij het artikel dat je retour wilt sturen.

  1. Stuur het product in de originele verpakking (zonder beschadigingen) naar onderstaand adres:
       KokenTafelen, Postbus 28, 4844 ZG  Terheijden
       Verzendkosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.

  1. Wanneer ik het product goed ontvangen heb (in originele verpakking, ongebruikt en zonder beschadigingen), krijg je hiervan een bevestiging en wordt het bedrag uiterlijk binnen 7 dagen teruggestort.


Wat doe ik als een artikel bij ontvangst beschadigd blijkt te zijn ?
Alle producten worden door ons bij het verzendklaar maken van je bestelling goed gecontroleerd. Vervolgens wordt iedere bestelling zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen.
Mochten er toch beschadigingen zijn, neem dan svp even per email contact met ons op. Stuur indien mogelijk een foto van de beschadiging mee. We nemen dan uiterlijk de volgende werkdag contact op om te overleggen hoe we dit het beste en het snelste op kunnen lossen voor je.

Wanneer we je vragen het beschadigde artikel retour te sturen, dan zijn die verzendkosten uiteraard voor onze rekening. Je ontvangt dan van ons per email een verzendlabel dat je op het pakketje kunt plakken zodat je het pakketje kostenloos terug kunt sturen vanaf een PostNL servicepunt. Vergeet niet een verzendbewijsje te vragen !