Welkom! Deze website maakt gebruik van cookies

Leuk dat je onze site bezoekt. Geef hier aan welke cookies we mogen plaatsen. De noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens. De overige cookies helpen ons de site en je bezoekerservaring te verbeteren. Ook helpen ze ons om onze producten beter bij je onder de aandacht te brengen. Ga je voor een optimaal werkende website inclusief alle voordelen? Vink dan alle vakjes aan!

Bestellen&Betalen


Bestellen, Betalen, Verzenden & Retourneren

Bestellen
Wanneer u een bestelling hebt geplaatst, krijgt u van ons per email een bevestiging van uw bestelling. Hierin staat  (nogmaals) het orderbedrag, de door u bestelde artikelen, uw naam, het factuur- en bezorgdadres en de eventuele betalingsinstructies (wanneer u hebt gekozen voor "vooraf overmaken"). Wij verzenden geen pakketten voordat de betaling is ontvangen. De originele factuur sluiten wij bij uw bestelling bij.

De verzendbijdrage voor uw bestelling wordt bij het afrekenen op de site Koken&Tafelen aangegeven.
Voor bestellingen binnen Nederland is dit € 6,95 (PAKKETPOST), maar wanneer uw bestelling € 75,- of meer bedraagt wordt voor verzending binnen Nederland géén verzendkosten berekend.
Een deel van onze producten, zoals bijvoorbeeld een groot deel van de kookboeken, kan gewoon door de brievenbus. Daarom bieden we voor die artikelen ook de verzendoptie BRIEVENBUS PAKJE aan. De verzendkosten bedragen in dit geval € 4,50. Bij het afrekenen van uw bestelling krijgt u automatisch de mogelijke verzendopties aangeboden die voor uw bestelling van toepassing zijn.

Vanwege de hoge verzendkosten verstuurt Koken&Tafelen geen pakketjes meer naar het BUITENLAND. De verzendkosten voor een pakketje (met track & trace) staan vaak niet meer in verhouding tot de waarde van de bestelling. Wilt u toch een pakket naar het buitenland laten versturen, dan zijn we genoodzaakt het volledige bedrag aan verzendkosten aan u door te berekenen. Neemt u in dat geval eerst even per email contact met ons op, zodat we u een opgave kunnen doen van de verzendkosten zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

Betalen

1. Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt op twee manieren betalen: via iDEAL of door het verschuldigde bedrag via een overboeking vanaf uw eigen bank aan ons over te maken. Alle iDEAL betalingen worden verwerkt door onze partner SISOW. Zodra wij uw betaling (via iDEAL of via overboeking) ontvangen hebben en de bestelde artikelen zijn voorradig, dan wordt uw bestelling verzonden.

2. Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

3. Zijn er kosten verbonden aan het betalen met iDEAL?
Voor ons wel, voor u niet: u kunt bij ons gratis en veilig met iDEAL betalen.

4. Waar zie ik dat er met iDEAL betaald is?
Na elke betaling met iDEAL ziet u een bevestiging die u kunt afdrukken. Ook binnen internetbankieren en op uw rekeningafschrift is elke betaling met iDEAL zichtbaar.

5. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt in geval van een overboeking?
Dit is afhankelijk van uw bank. Houdt u bij vooruitbetaling rekening met een extra verwerkingstijd van maximaal 3 werkdagen. Zodra uw betaling op onze rekening is bijgeschreven, ontvangt u hiervan per email een bevestiging en wordt uw bestelling verzonden (mits de bestelde artikelen voorradig zijn).


Verzenden

Zodra uw betaling (iDEAL of overboeking) op onze rekening is bijgeschreven en mits de door u bestelde artikelen voorradig zijn (zie ook de levertijd indicatie bij de artikelen in onze webshop), wordt uw bestelling uiterlijk binnen 3  werkdagen voor verzending aangeboden bij PostNL. Mocht het onverhoopt langer dan 3 werkdagen duren (bijv. omdat een artikel tijdelijk uitverkocht is) dan stellen wij u hiervan op de hoogte en hebt u de mogelijk om betreffende artikel(en) kostenloos te annuleren. Wij betalen u het reeds betaalde bedrag dan uiterlijk binnen veertien dagen terug.

Alle bestellingen worden keuring en deugdelijk verpakt zodat deze schadevrij bezorgd kunnen worden op elk gewenst adres in Nederland. Bij orders beneden de € 75,- wordt € 6,95 verzendkosten in rekening gebracht (of €4,50 in geval van brievenbus pakje); bestellingen boven de € 75,- worden gratis verzonden binnen Nederland.

Op verzoek kan Koken&Tafelen ook een pakketjes naar het buitenland versturen (met track & trace !). Wij zijn dan wel genoodzaakt om het volledige bedrag aan verzendkosten aan u door te belasten. Neemt u vooraf dan svp per email contact met ons op, zodat we u een opgave kunnen doen van de verzendkosten zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

Ruilen & Retourneren
Wij hopen natuurlijk dat u tevreden bent over uw aankopen bij Koken&Tafelen. Echter, de situatie kan zich voordoen dat u een artikel wilt omruilen of retourneren. Wanneer u een artikel wilt retourneren c.q. omruilen dient dit, binnen 14 dagen na ontvangst en voorafgaand aan het retourzenden, kenbaar gemaakt te worden aan Koken & Tafelen. Geeft u, in geval van omruilen, ook aan welk artikel u hiervoor in de plaats wenst te ontvangen. En wilt u het artikel gewoon terugsturen, dan ontvangt u van ons het aankoopbedrag retour.

Artikelen dienen ongebruikt en in originele staat/verpakking geretourneerd te worden en worden alleen geaccepteerd als het artikel onbeschadigd is (dus zorgt u er svp voor dat deze weer goed verpakt zijn alvorens u ze terugstuurt). U mag de artikelen dus best uit de doos halen om te kijken of het is wat u dacht, maar niet ontdoen van de beschermende delen en/of kaartjes.

De retourzending dient voldoende gefrankeerd te zijn. De klant ontvangt het aankoopbedrag retour, de gemaakte verzendkosten worden in principe niet door ons vergoed, tenzij er sprake is van omruiling naar aanleiding van schade of defect aan het artikel. Neemt u dan in ieder geval eerst even contact met ons op, zodat we met u af kunnen stemmen hoe we uw klacht naar tevredenheid op kunnen lossen ! Meer informatie over GARANTIE vindt u op de pagina Vragen & Antwoorden.

De retourzending kan gestuurd worden naar het volgende adres:
Koken&Tafelen
Postbus 28
4844 ZG  Terheijden